måndag, april 28, 2008

Fan vad dåligt.

Fan vad dålig jag har varit på att blogga senaste tiden. Jag är så ledsen över det.
Min dator och min hjärna borde ha en direktkoppling till varandra. Då jävlar hade det blivit många bloggar! men nu har de ju inte det.. Tråkigt nog. Så nu blir det aldrig några bloggar. Haha.
Jag har precis haft en jävligt rolig helg! Bästaste gänget ever åkte på kryssning.
Det vart naket, underkläder, slick i armhålor, duschning mellan skinkor, hållande i kissande snoppar, crowdsurfning, boxning på ögat, rump visning, snackande med pain, hångel, slick i örat, lånande av dammsugor från städtanter, vm i toalettpapper konst, inlindning av toapapper, hockey och självklart en massa alkohol och skratt!
Underbart värre! Det var nog ta mig fan den bästa fyllan ever. Värd varje litet öre!