måndag, maj 19, 2008

Jag ska på festival!

"Vi ska på hultsfreds festivalen jag ska skrika mig hes och vara full och galen. Älska i leran och på bajamajan ska jag skita ut alla mina bekymmer!"
Japp. Jag ska på festival i sommar! Lycka lycka lycka! Jag är så jävla glad och lycklig. Och precis så som det står här uppe kommer det att bli. Eller ja... Nästan. Jag ska inte till hultan. Jag ska till peace and love. Ska bli så jävla grymt! Det kommer en massa bra band som jag måste se. Världens bästa fylla kommer det säkert också att bli.Jag ska åka med Lottis. Ingen av oss har sovit i tält förut. Och ingen av oss har varit på festival förut. Haha. Det kommer bli så jävla lyckat! Och inga problem kommer vi säkert att ha. Host host. Tur att vi är söta små tjejer som inte har några problem med att ragga upp hjälp. Men äh. Allt löser sig! Det kommer att hamna på min lista över det som vad som var det roligaste jag gjorde 2008.
Oj. Nu nös jag och det kom snor ÖVERALLT. Helt otroligt. Och lite fränigt. Haha.
Tror inte att jag tål pollen. Kanske borde köpa såna där piller på apoteket. Försökte mig på det förra veckan en gång. Ville ha hjälp av någon som jobbar där. Men de två som var i butiken hade fullt upp att leta efter nått jävla plåster åt en kund. I nästan tio min stod jag där som ett fån och väntade på hjälp. Sen hade jag inte tid längre. Så jag var tvungen att gå. Och då hade de fortfarande inte hittat de där plåsterna. Herregud..
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Men lite ordbajsande har jag ju lyckats få fram! Bra jobbat Fia!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi ska ha sjukt kul Fia, det kommer det bästa vi gör under 2008 om vi inte räknar med thailandsresan då ;) haha Saknar dig! puss

9:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home