tisdag, juli 01, 2008

Peace out!

Nu är man hemma igen efter festivalen. Och FY FAN vad roligt det var!
Jag ville inte alls åka hem. Visst det var jävligt jobbigt att sova i tält. När man gick och la sig höll man på att frysa ihjäl och när man vaknade på morgonen höll man på att dö av svett. Men dte var väl bara det som inte var roligt på festivalen tyckte jag. Eller nej. Det var inte roligt när det var för mycke människor på en spelning. Det var inte så jätteroligt att gå på en bajamaja som var insmetad med bajs. Och det var inte så kul när det inte fanns något papper på bajamajan. Men annars var det fan kanon! Måste säga det igen. Fy tusan vad roligt det var! Jag är så sjukt glad att jag gjorde det här. Nu längtar jag till nesta år. Så att man kan göra om det! Haha! där fick ni alla som inte trodde att jag skulle klara det här!
Var tvungen att släpa med mig hela min packning till jobbet samma dag som vi åkte på festivalen. Det var inte roligt alls. Höll på att börja grina för det var så jobbigt. En tung och jävligt dålig rygga hade jag. Sen en stor tung påse och sen en stor tung bag.. Haha. Lottis hade en stor jävla tung rygga, en stor påse och tre systemetkassar. Det var våran packning. Haha. nästa gång ska vi inte ta med oss någon mat och inte så mycke sprit. Vi satsar på att köpa där istället. Det blir nog kalas.
Sen när jag kom hem vart jag sjuk... Så jävla jobbigt. För jag åker till Turkiet på torsdag. Och här sitter jag med en massa snor och lite feber. Fy fan. Men men. Någon måste ha det också. Eller hur?