onsdag, september 03, 2008

Bajs.

Om man börjar jobba så där vanligt tid som alla andra typ. Alltså inte som jag brukar göra. Jag brukar ju börja jobba vid typ tre. Men ibland händer det att jag börjar jobba vid 7, 8, 9 elelr tio på morgonen. Om man börjar jobba på morgonen så har man ju inte flera timmar på sig innan man drar till jobbet. Man går ju liksom upp, gör sin grej och sen går man till jobbet. Om man börjar jobba tidigt på morgonen och har den här tidspressen på sig så blir det så jääääääävla jobbigt om man helt plötsligt måste bajsa. Det har man liksom inte räknat med i tidsplaneringen som man har inne i sitt huvud. Och sen måste man stressa som fan.. Detta är något som brukar hända mig ibland. Och jag tycker att det är lika jobbigt och stressigt varje gång! Men vad ska man göra liksom? Man kan ju inte trycka upp korven i rumpan och sen knata iväg till jobbet och ta hand om saken där det första man gör....